©gÖteborgs universitet Kontakta Servicecenter • Behandling av personuppgifter • Tillgänglighetsredogörelse Telefon: 031 786 0000 • Postadress: Box 100, 405 30 Göteborg

7544

Göteborgs universitet 1 (9) Universitetsplatsen 1, Box 100, 405 30 Göteborg 031 786 10 00 www.gu.se Avfallsplan för Göteborgs universitet 2020 Publicerad Beslutsfattare Chefen för fastighets- och serviceenheten Handläggare Processägare avfallshantering Beslutsdatum Giltighetstid Tillsvidare

Juristprogrammet på Handelshögskolan vid Göteborgs universitet erbjuder (slut) Antagningspoäng (reserv) Medelvärde (reserv) Amerikanska Gymnasiet  Reserv i urval 2: Reservplacerade hanteras av Högskolan Väst. Reserver erbjuds ledig plats i strikt turordning och kontaktas via e-post. Det är  Om du blir reserv. Kommer du inte in på den skola eller det program som du vill finns det fortfarande en möjlighet genom att du får en reservplats. Väljer du  Mitt första var Maskinteknik där jag efter andra antagningen låg som sjunde reserv. Tänkte bara kolla om någon visste chanserna jag har på att  jag inte kom in på socionomprogrammet i Göteborg som jag har sökt till. av 118 antagna för BI och för HP är jag reserv 167 av 78 antagna.

  1. It administrator job description
  2. Karlshamns hotell
  3. Sparra obehorig adressandring
  4. Springmask översättning engelska

Det här är Göteborgs universitets officiella sida på Facebook. Du är välkommen att ställa frågor till oss! www.gu.se Göteborgs universitet, Gothenburg. 17,715 likes · 418 talking about this. Det här är Göteborgs universitets officiella sida på Facebook.

Psykologprogrammet ger dig den nödvändiga teoretiska och praktiska grunden alla yrkesverksamma psykologer  Jag har studerat på högskola/universitet. Ska jag skicka med dessa betyg? O  Göteborgs Universitet – Odontologen; Umeå Universitet – Tandläkarhögskolan; Malmö Universitet Den 8 december fick jag veta att jag är reserv efter urval 1.

I beskedet ser du om du är antagen, reservplacerad eller struken. Om du blivit antagen eller står som reserv, måste du tacka ja för att behålla din 

Vad gör jag om jag blivit antagen eller hamnat på reservplats? Här får du all information om antagningen.

Reservantagning göteborgs universitet

Institutionen för socialt arbete, Göteborgs universitet, Göteborg (Gothenburg). 1,130 likes · 24 talking about this · 317 were here. Institutionen för

Vissa ämnen beslutar redan före kursstart att reserver kan kallas.

Reservantagning göteborgs universitet

Totalt antogs 120 personer i det första urvalet varav 33 var män och 86 var kvinnor. I det andra urvalet antogs 110 personer varav 27 var män och 83 var kvinnor.
Formfräser konvex

Reservantagning göteborgs universitet

Totalt sett hade denna termin en könsfördelning om 26% män och 73% Information om reservantagning handelsrätt.

Göteborgs universitet Box 100, Vasaparken, 405 30 Göteborg Telefon växel: 031-786 00 00 www.gu.se Produktion Denna årsredovisning är producerad av en projekt - grupp under ledning av Göteborgs universitets ekonomienhet, omslaget av kommunikationsenheten och övrig formgivning Solberg. Bilder Fotograf Johan Wingborg vid Göteborgs universitet Reservantagningen 2017 Reservantagningen Reservantagningen är den antagning som genomförs efter slutantagningen då lediga platser som tillkommit under sommaren tillsätts av sökande reserver. Reservantagningen var klar fredagen den 1 september 16:00 och då stängde även ansökan för elev på Indra2.se.
Backby vardcentral vasteras

Reservantagning göteborgs universitet





Reservantagning pågår ända fram tills terminsstart och ibland till och med in på terminen GU-kort; Studentkonto; Parkeringstillstånd; Att hitta i Göteborg och på 

Från och med den 8 mars gäller enbart EasyPark-appen för betalning inom Göteborgs universitets parkeringsområden.

Under HT2019 sökte 945 personer till Apotekarprogrammet vid Göteborgs universitet varav 143 i första hand. Totalt antogs 120 personer i det första urvalet varav 33 var män och 86 var kvinnor. I det andra urvalet antogs 110 personer varav 27 var män och 83 var kvinnor. Totalt sett hade denna termin en könsfördelning om 26% män och 73%

Kurser kommer kontinuerligt att läggas till i katalogen.

Reserver erbjuds ledig plats i strikt turordning och kontaktas via e-post. Det är  Om du blir reserv. Kommer du inte in på den skola eller det program som du vill finns det fortfarande en möjlighet genom att du får en reservplats. Väljer du  Mitt första var Maskinteknik där jag efter andra antagningen låg som sjunde reserv. Tänkte bara kolla om någon visste chanserna jag har på att  jag inte kom in på socionomprogrammet i Göteborg som jag har sökt till. av 118 antagna för BI och för HP är jag reserv 167 av 78 antagna. Vad gör jag om jag blivit antagen eller hamnat på reservplats?